ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

A jelen Általános Szerződési Feltételek a Kiss Imre (székhely: 5561 Békésszentandrás, Wesselényi u. 8.) (továbbiakban Szolgáltató) által üzemeltetett Harcsás Fenyves 2-3.” Általános Szerződési Feltételeit, a továbbiakban: „ÁSZF” tartalmazza. Az ÁSZF azt a szerződéses tartalmat foglalja össze, melyek alapján a Szolgálgató elszállásolási szerződést köt Vendégeivel.

Mindent megteszünk, hogy a nálunk töltött időben Önnek a pihenése a lehető legzavartalanabb lehessen, ezért arra kérjük, hogy az ÁSZF-et olvassa el, mielőtt szállását lefoglalja.

1.  Szerződő felek

1.2. Amennyiben a vendég közvetítőtől veszi a szolgáltatást, akkor a köztük levő szerződésért a szolgáltató nem felel.

2.  A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei

2.1.  A Vendég kérésére a szolgáltató írásos ajánlatot ad, mely ajánlat a szolgáltató az ajánlat érvényességének időpontját megjelöli. Amennyiben nem jelöli meg az ajánlat 3 napig érvényes.

2.2. Ajánlatkérés nélküli szállásfoglalás a Vendégház weboldalán: www.harcsasfenyves.hu lehetséges. 10 napon belül vagy a weboldalon történő foglaláskor a foglalási összeg ellenértékét nem utalja át a foglalása érvényét veszti.

Weboldalon történő foglalás esetén automatikus foglalási emailt küld a szolgáltató, amely szerződésnek minősül. A szerződés csak a szerződésben leírt időpontra érvényes. Amennyiben a vendég a szerződésben kikötött időpont előtt elhagyja a nyaralót, így a szolgáltató azt újra értékesítheti. A vendég kérheti a szolgáltatás idejének meghosszabbítását, de az csak a szolgáltató írásbeli hozzájárulásával érvényes.

A törvényben meghatározott feltételek szerint a vendég köteles a személyazonosságát a szoba elfoglalása előtt igazolni. Bejelentés nélkül a szálláson senki nem tartózkodhat. A bejelentő lap kitöltése kötelező!

A Vendég a gyors ügyintézés érdekében előre érkeztetheti magát a személyazonosságát igazoló dokumentumok beszkennelésével.

2.3.  A Szerződés kizárólag a foglalás Szolgáltató általi írásban megküldött visszaigazolásával jön létre, és így írásban megkötött Szerződésnek minősül.

2.4. Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem szerződés értékű.

2.5.  A szállás-szolgáltatás igénybevételéről szóló Szerződés meghatározott időtartamra szól.

2.6.  Ha a Vendég a meghatározott időtartam lejárta előtt véglegesen elhagyja a szobát, a Szolgáltató jogosult a Szerződésben kikötött szolgáltatás teljes ellenértékére. A lejárati idő előtt megüresedett szobát a Szolgáltató jogosult újra értékesíteni.

2.7.  A Szerződés módosításához és/vagy kiegészítéséhez a Vendég írásbeli kérelme és a Szolgáltató írásbeli visszaigazolása szükséges.

2.8.  Az Vendégházzal kapcsolatos bármilyen kérést foglaláskor szükséges jelezni a Szolgáltatónak, hogy a kérés teljesítéséről időben gondoskodni tudjon.

3.  A Szolgáltatás kezdete és vége:

A Vendég lehamarabb a visszaigazolt foglalás kezdetének időpontja és annak 15.00 órája, ettől a vendég elfoglalhatja a nyaralót, amennyiben hamarabb szeretne érkezni, ez telefonos egyeztetés alapján lehetséges. A nyaraló elhagyási dátuma, a szerződésben feltüntetett elhagyási nap reggel 10.00 óra. Amennyiben a vendég ezen időpontokhoz képest hamarabb szeretne érkezni, vagy később szeretne távozni, az csak a szolgáltató előzetes hozzájárulásával lehetséges, az adott pillanatban külön meghatározott térítési díj ellenében lehetséges.

Amennyiben a vendég a fent leírt időpontban mégsem távozna 11.00-tól a szolgáltató egy újabb napnak a költségét kiszámlázhatja a vendég felé.

4.   Szolgáltatási árak

4.1.  A Harcsás Fenyves aktuális árai a honlapon: www.harcsasfenyves.hu szerepelnek.

4.2. A Szolgáltatáshoz a hatályos adó-törvény módosulása miatti többlet terhet, előzetes értesítés mellett áthárítja a Szerződő félre.

5.  Ajánlatok, kedvezmények

5.1.  Az aktuális ajánlatok, kedvezmények a weboldalán és az egyéb hirdetési felületen kerülnek meghirdetésre.

5.2.  A meghirdetett kedvezmények nem vonhatók össze semmilyen más kedvezménnyel.

6.  Fizetési feltételek

6.1.  A Vendég a szolgáltatás ellenértékét a foglalást követő 14 napon belül köteles kiegyenlíteni, egyéb esetben foglalása tárgytalannak tekinthető és törlődik a Szolgáltató rendszeréből.

6.2. Last Minute foglalás esetén a foglaló értéke a foglalás napján esedékes, kiegyenlíthető előre utalással, bankkártyával.

6.3. Ha a szállás elfoglalását megelőző 45 napon belüli foglalás, akkor 48 órán belül kell kiegyenlíteni, egyéb esetben érvénytelen a foglalás.

6.4.  Az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával a Vendég tudomásul veszi és elfogadja, hogy a Szolgáltató a fizetendő díjakról, illetve a Vendég által bármely jogcímen a Szolgáltató részére kifizetett összegről elektronikus számlát állít ki és azt e-mail útján küldi meg.

6.5.  A befizetett/befizetendő összegekről a számla kiállításakor a Szolgáltató az online foglaláskor a megadott, míg az e-mail, illetve telefon útján történő foglalás esetében pedig a foglaló személy által megadott adatokat veszi alapul.

6.6. A foglaláskor kifizetett összegről a Szolgáltató számlát állít ki.

6.7.  A Szolgáltató a végszámlát a teljes vételár kiegyenlítésekor állít ki a Vendég részére a foglaláskor megadott adatok alapján.

6.8.  Bár a Vendégnek lehetősége van a foglalás pénznemétől eltérő pénznemben fizetni, a számla a forint pénznemében kerül kiállításra.

6.9.  A számlával kapcsolatos bármilyen probléma orvoslása érdekében a Vendég jelezze írásban a honlapon található elérhetőségen. Melyre 14 napon belül visszajelzéssel élünk.

6.10.  A Szolgáltató által kiállított eredeti elektronikus számla a foglalásban megjelölt személy/cég részére megküldött e-mailhez csatolt PDF-fájl. A vonatkozó magyar jogszabályoknak (jelenleg ez a 2001. évi XXXV. törvény az elektronikus aláírásról, a 2000. évi C törvény a számvitelről, valamint a 46/2007. PM rendelet) megfelelően a társaságok jogosultak számláikat elektronikus formában kibocsátani.

7.  Lemondási feltételek

  1. Egyéni megrendelések esetén kötbérmentes lemondásra az érkezést megelőzően 30 nappal van lehetőség.
  2. Érkezést megelőző 30. és 15. nap között történő lemondás esetén a megrendelt szolgáltatás 30%-a,
  3. Érkezést megelőző 14. naptól történő lemondás esetén a megrendelt szolgáltatás 50%-a,
  4. Érkezést megelőző nap reggel 7:00 órától a megrendelt szolgáltatás teljes díja fizetendő kötbérként.
  5. Lemondást kizárólag írásban fogadunk el.

8. A szerződés teljesítésének elutasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése

8.1. A Szolgáltató jogosult a szállásszolgáltatásra szóló Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások nyújtását megtagadni, ha:

– A Vendég nem rendeltetésszerűen használja a Vendégházat és/vagy a Házirendet nem tartja be.

– A Vendég Vendégházat a távozás napjaként feltüntetett napon 11.00 óráig nem üríti ki és a tartózkodás meghosszabbításához a Szolgáltató előzetesen nem járult hozzá;

– A Vendég a szálláshely biztonságával, rendjével, annak alkalmazottjaival kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol, vagy drogok befolyása alatt áll, fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít.

– A Vendég fertőző betegségben szenved.

9.  A Vendég jogai

9.1.  A szállás szolgáltatási szerződés megkötésével a Vendég jogosultságot szerez a Vendégház szokásos használatára.

9.2.  A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet a szálláshelyen való tartózkodás időtartama alatt. A Szolgáltató ezen időszakban hozzá írásban igazoltan eljuttatott (vagy általa jegyzőkönyvbe felvett) panasz kezelésére vállal kötelezettséget. Szolgáltató az esetleges reklamációkat egyedileg kezeli. Panaszt a Vendég írásban a weblapon feltüntetett elérhetőségeken tehet.

9.3.  A Vendégnek háziállat elszállásolására kizárólag a Szolgáltató előzetes engedélye és az általa meghatározott feltételek, illetve felár ellenében lehetséges.

9.4. A Vendég a Szolgáltató Vendégház területén tapasztalt kellemetlenségeket az ott tartózkodás ideje alatt a harcsasfenyves@gmail.com elérhetőségen jelezheti. A panasz bejelentése után a Szolgáltató a legrövidebb időn belül kivizsgálja a panaszt. Ha a panasz alapján a Vendég az ellenérték csökkentését kezdeményezi, a kellemetlenség kivizsgálása után a Szolgáltató megállapíthatja a csökkentés esetleges mértékét, vagy a Vendég az illetékes Járásbíróság előtt kezdeményezhet ilyen tartalmú eljárást.

9.5.  A Szolgáltató által meghatározott feltételek nem betartása súlyos szerződésszegésnek minősül. A Szolgáltatónak ez esetben jogában áll a szolgáltatást megtagadni és a kifizetett szállásdíjat kötbér jogcímén megtartani.

10.  A Vendég kötelességei

10.1.  A Vendég kötelessége a megállapodás szerinti díj megfizetése a Szolgáltató kérésének időpontjában.

10.2.  A Vendégek kötelessége a Vendégházban elhelyezett Házirend betartása.

10.3.  A Vendégek által szálláshelyre behozott olyan elektromos készülékek üzembe helyezése előtt, melyek nem tartoznak a megszokott utazási szükségletek közé, ki kell kérni a Szolgáltató hozzájárulását. (Hősugárzó, hűtő-fűtő, autó töltő és egyéb energia fogyasztó berendezések)

10.4.  A Vendégek gépjárműveikkel ingyenesen parkolhatnak a Vendégház zárt parkolójában.

A parkolóban elhelyezett gépjárművekben és az azokban elhelyezett tárgyakban keletkező bármiféle kárért (ideértve például, de nem kizárólag: a gépkocsi feltörést és a gépkocsiban lévő bármely tárgy eltulajdonítását; a gépjármű ellopását; természeti jelenség okozta károk) a Szolgáltató a felelősségét kizárja.

10.5. A komplexum (a Vendégház és az azt körülvevő kerítésen belül) területén lévő eszközöket, berendezéseket a Vendégek kizárólag saját felelősségükre használhatják a rendelkezésükre bocsájtott használati/kezelési útmutatókban leírtak kötelező érvényű betartása mellett.

10.6. A nemdohányzók védelméről szóló 1999. évi XLII. törvény végrehajtása értelmében a Vendégház zárt helyiségeiben (beleértve a nyárikonyhát is) tilos a dohányzás. A Vendégház alkalmazottai jogosultak a Vendégeket, valamint a Vendégház területén tartózkodó bármely más személyt figyelmeztetni a jogszabály betartására, illetve a jogszerűtlen magatartás abbahagyására. A Vendégek, illetve a Vendégház területén tartózkodó bármely személy köteles a jogszabály betartására, valamint az esetleges felszólítás teljesítésére.

10.7. Amennyiben bármely Vendég vagy a Vendégház területén tartózkodó egyéb személy jogsértő magatartása miatt a Szolgáltatót az illetékes hatóság a hivatkozott jogszabály alapján bírsággal sújtja, úgy a Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy az adott jogsértő magatartást tanúsító személyre a bírság összegét áthárítsa, illetve annak megfizetését tőle követelje.

10.8.  A Vendég köteles tűz vagy egyéb rendkívüli, veszélyt jelentő esemény esetén a Szolgáltatót haladéktalanul értesíteni.

10.9.  A Vendég mindazon károkért felelős, melyeket a Szolgáltató a Vendég, a Vendég kísérője vagy a Vendég felelőssége alá tartozó más személyek hibájából elszenved.

A Vendégház közös használatú eszközeit, berendezési tárgyait közösen használó Vendégek a rendeltetésellenes használat során bekövetkezett károkozásért egyetemlegesen felelnek.

10.10.  A Vendégnek a Vendégházban való tartózkodása alatt esetlegesen őt ért káreseményt azonnal jelentenie kell, és minden szükséges adatot a Szolgáltató rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez/rendőrségi eljáráshoz szükséges.

11.  A Szolgáltató jogai

11.1.  A Szolgáltató képviselője a Vendég érkezésekor és távozásakor Leltár dokumentációt vesz fel a Vendéggel közösen, mely során a Vendégházban található berendezési tárgyak és eszközök épségét és működőképességét ellenőrzik és dokumentálják.

11.2.  A Szolgáltató képviselője jogosult a ki- és belépő Vendégek ellenőrzésére, személyazonosságuk megállapítására, indokolt esetben a járművek kilépéskori átvizsgálására.

12. A Szolgáltató kártérítési felelőssége

12.1.  A Szolgáltató a Vendégházban hagyott értéktárgyakért felelősséget nem vállal.

12.2.  A Szolgáltató nem vállal felelősséget a nem rendeltetésszerű használatból adódó esetleges károkért vagy balesetekért.

12.3.  A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek a Szolgáltató alkalmazottainak és Vendégeinek körén kívül eső elháríthatatlan ok (vis maior) miatt következtek be, vagy azokat a Vendég maga okozta.

12.4. A Szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy a Vendég (írásos, telefonos) bejelentése alapján a hiba kijavítását elvégzi azzal, hogy a tevékenység elvégzésére harmadik személyt bízhat meg. Írásban a reklamáció részben megjelölt elektronikus elérhetőségen, telefonon pedig a Vendégház területén kihelyezett call center telefonszámon teheti meg. Szolgáltató a javítási munkálatokat a hiba bejelentésétől számított XX órán belül köteles elvégezni. Rendeltetésellenes használat esetén a meghibásodás kijavítása, cseréje a Vendéget terheli.

12.5.  A Szolgáltató kijelölhet olyan helyeket a komplexum területén, ahová Vendég nem léphet be. Az ilyen helyeken történt esetleges Vendéget ért kárért, sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

12.6.  A Szolgáltatót abban az esetben sem terheli kártérítési felelősség, ha a Vendégház wellness részlegnek rendkívüli vagy egészségügyi előírások betartása végett elrendelt karbantartás idejére ezen területek használata korlátozott vagy nem megengedett.

13.  Adatvédelmi nyilatkozat

13.1. Szolgáltató tevékenysége során kiemelten fontosnak tartja a személyes adatok védelmét. A rendelkezésére bocsátott személyes adatokat minden esetben a hatályos jogszabályoknak eleget téve kezeli, gondoskodik azok biztonságáról, megteszi azokat a technikai és szervezési intézkedéseket, valamint kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek a vonatkozó jogszabályok betartásához szükségesek.

13.2.  A Szolgáltató tevékenysége során a felhasználók adatait a Szolgáltató az Adatvédelmi törvény értelmében kizárólag szerződéskötési, számlázási, valamint saját reklámcéljaira használja fel.

A szállás-szolgáltatási szerződés megkötése a Vendég elfogadja, hogy elolvasta és megértette a fenti feltételeket és szabályokat, és egyetért az azokban foglaltakkal. A Szolgáltató a jelen ÁSZF egyoldalú módosításának jogát fenntartja.